نمایندگی نیوپایپ در ایلام

خرید لوله و اتصالات نیوپایپ در ایلام

لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ به دلیل کیفیت بالا و دارا بودن استاندارد های کیفیت یکی از محبوبترین برندهای لوله پنج لایه به حساب می آید. نیوپایپ یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت عظیم گیتی پسند اصفهان می باشد.

نمایندگی های نیوپایپ در سراسر کشور با بیش از 1300 عامل فروش در حال عرضه محصولات این شرکت می باشند. نمایندگی مرکزی این شرکت در شهر ایلام نیز تمامی محصولات این شرکت را به مردم استان ایلام عرضه می نماید.

لوله پنج لایه نیوپایپ چگونه تولید می شود؟

لوله پنج لایه همانطور که از اسم آن پیداست از پنچ لایه ، که مشتمل بر دو لایه پلیمر یا رزین مخصوص ، دولایه چسب مخصوص و یک لایه ورق آلومینیومی که عمدتا با جوش آلتراسونیک به یکدیگر متصل می شود تشکیل شده است.

شرکت گیتی پسند
شرکت گیتی پسند

اتصالات پنج لایه چگونه است؟

اتصالات لوله پنج لایه نیوپایپ ، از آلیاژ برنج بوده و پس از مراحل ماشین کاری تولید و عرضه می شود. سه نوع اتصال پنج لایه تولید شده شامل اتصالات کوپلی ، اتصالات پرسی و اتصالات کلمپی می باشد. اتصالات پرسی توسط حلقه استیل موجود لوله به اتصال آب بند می شود. در اتصال کوپلی این عمل توسط یک مهره انجام شده و کار اتصال دادن توسط آچار انجام می شود.

سه راهی پرسی نیوپایپ
سه راهی پرسی نیوپایپ

لوله نیوپایپ با توجه به کاربردهایی که در ساختمان متصور است در دونوع PERT , PEX تولید می شود. لوله های پکس دارای مقاومت حرارتی بالاتر نسبت به لوله های پرت هستند. لوله نیوپایپ از سایز 16 الی 50 میلیمتر تولید می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *