پلیکا اینگل در یزد

خرید لوله پلیکا اینگل در یزد

شرکت لوله پلیکا اینگل ENGEL برند سرشناس و با کیفیت در تولید لوله پلیکا pvc است که در شهر اصفهان قرار دارد. فروشگاه پایپ آنلاین با داشتن کادری مجرب فاصله ها را کم کرده و اقدام به راه اندازی فروش اینترنتی و آسان محصولات شرکت اینگل از درب کارخانه به شهر یزد نموده است.

لوله پلیکا چیست؟

لوله پلیکا یا پولیکا، که به اصلاح لوله های PVC نیز خطاب می شود ، لوله هایی از جنس پلی وینیل کلراید است که تولید آنها توسط دستگاه های تزریق پلاستیک و قالب های مخصوص انجام می شود.

شرکت اینگل چه لوله هایی تولید می کند؟

شرکت لوله و اتصالات پلیکا اینگل از سال 1356 اقدام به راه اندازی خط تولید خود نمود و با تولید اولین لوله های پلیکا و تحت لیسانس آلمان کار خود را آغاز نمود. این شرکت با توسعه زیر ساخت خود توانست افزایش ظرفیت خود را در سال های دهه 80 شمسی داشته باشد.

لوله های تولیدی شرکت اینگل:

  • لوله های پلیکا فاضلابی از سایز 32 میلیمتر تا 315 میلیمتر
  • لوله پلیکا ناودانی(هواکش – ونت) از سایز 32 تا 125 میلیمتر
  • انواع اتصالات پلیکا pvc
  • لوله UPVC برق اینگل سایز 20 تا 32
  • لوله های هیدروپول استخری تا 16 بار فشار
  • اتصالات جاروبرقی مرکزی
نمایندگی اینگل در یزد
نمایندگی اینگل در یزد

نمایندگی های لوله پلیکا اینگل

نمایندگی های فعال شرکت اینگل در شهرهای کشور قرار دارد که شما خریداران شهر یزد می توانید به راحتی اقلام لوله پلیکا خود را سفارش داده و در اسرع وقت در شهر یزد و شهرستان های استان تحویل بگیرید.

نمایندگی لوله پلیکا اینگل قابلیت ارسال بار مشتریان به شهرستان های استان یزد مانند تفت، میبد، بافق، اردکان، عقدا، مهردشت، هرات، ابرکوه مهریز و سایر شهرها را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *