خرید نیوپایپ در کرج

خرید مستقیم لوله و اتصالات نیوپایپ در کرج

شرکت گیتی پسند تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه ساختمانی با برند نیوپایپ است که در شهر اصفهان واقع است. نمایندگی فعال این شرکت در شهر اصفهان ، عرضه مستقیم محصولات را به صورت عمده یا خرد در شهر کرج و استان البرز انجام می دهد.

سایت پایپ آنلاین جهت رفاه حال هموطنان در شهر کرج اقدام به فروش مستقیم لوله و اتصالات نیوپایپ در سطح کرج نموده و ارسال بار را مستقیما انجام می دهد. برای اطلاع از جزئیات و نحوه فروش با کارشناس ما در ارتباط باشید.

لوله پنج لایه نیوپایپ

لوله های پنج لایه از دهه 70 به تدریج وارد کشور شده و در سریع جای لوله های قدیمی فلزی و چدنی را گرفتند. این لوله ها از پنج لایه که دو لایه مواد پلیمری و دو لایه چسب و یک لایه ورق نازک آلومینیوم است تشکیل شده است. شرکت نیوپایپ به عنوان پیشگام این صنعت شناخته می شود.

نیوپایپ دو مدل لوله با نام های لوله های PEX-AL-PEX و PERT-AL-PERT را تولید و در سایزهای 16، 20،25،32،40 عرضه می کند. لوله های نمونه اول دارای مقاومت حرارتی تا 95 درجه سانتی گراد دمای آب بوده و نمونه دوم حدود 75 درجه تحمل گرمایشی دارد.

نیوپایپ در کرج
نیوپایپ در کرج

انواع اتصالات لوله پنج لایه نیوپایپ

با توجه به ساختار لوله های پنج لایه ، اتصالات این مدل لوله ها نیز منحصر به فرد می باشد. انواع اتصالات تولیدی به سه دسته اتصالات کوپلی، اتصالات پرسی و اتصالات کلمپی(برای لوله های سایز 40 به بالا) مورد استفاده قرار می گیرد.

رابط کوپلی نیوپایپ
رابط کوپلی نیوپایپ
سه راهی پرسی نیوپایپ
سه راهی پرسی نیوپایپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *