شیرآلات راسان در اصفهان

نمایندگی رسمی شیرآلات راسان در اصفهان

شیرآلات راسان با بهره گیری از تکنولوژی به روز و متریال مرغوب ، انواع شیرآلات را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی نموده است. انواع محصولات راسان شامل شیرآلات روکار، شیرآلات توکار، شیر ظرفشویی و روشویی، حمام و … می باشد.

چرا شیرآلات راسان؟

خرید شیرآلات اکنون یکی از دغدغه هایی که مشتریان با آن درگیر می باشند. قیمت های شیرآلات نیز بسته به کیفیت طراحی و تولید در بازار متفاوت بوده و این باعث سردرگمی خریداران می شود. شیرآلات راسان با توجه به اینکه سابقه درخشانی در بازار شیرآلات خانگی دارد گزینه مناسبی برای خرید بوده و ضمانت نامه کتبی شرکتی جهت خدمات پس از فروش نیز عامل مهمی در صحت کیفیت کالا این شرکت می باشد.

شیر ظرفشویی راسان
شیر ظرفشویی راسان

قیمت شیرآلات راسان

انواع محصولات راسان

شیرهای روکار که به شیرهای اکونومی و معمولی در بازار معروف بوده و نصب آن به صورت روکار انجام میشود و در مدل های شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی موجود است.

شیرآلات توکار که جدیدترین شیرآلات بوده که در چند سال اخیر مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع شیرآلات در درون دیوار کار شده و از طریق پنل اهرمی و دایورتور عملیات انتقال آب را برعهده دارد. شیر توکار راسان از انواع حمام ، روشویی و توالت تشکیل می شود.

علم دوش حمام یا به اصطلاح یونیورست یکی از ابزارهای کاربردی در حمام می باشد. علم دوش حمام راسان یکی از محصولات شرکت بوده که بسته به سلیقه مشتریان در رنگ های طلایی، سفید، مشکی، رزگلد و کروم عرضه شده است.

 فلاش تانک راسان یکی دیگر از محصولات بوده که با طرح های جذاب و مدل های متنوع به بازار عرضه شده است. این شرکت در تولید فلاش تانک در مدل های روکار، توکار زمینی و توکار وال هنگ در بین سایر رقبا پیشرو می باشد.

شیرآلات توکار راسان در اصفهان
شیرآلات توکار راسان در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *